Blog Adı : neokudumneizledim.blogspot.com

Blog Adresi : neokudumneizledim.blogspot.com

Blog Kurucusu : Serhat Ocak

Blog Kategorisi : Film



Ne Okudum Ne İzledim blogunu 2016 yılında yazmaya başladım. Bir süre devam ettikten sonra maalesef uzun bir süre ara verdim ve şimdi tekrar buradayım. Blog adresimin adından da anlaşılacağı üzere okuduğum kitapların ve izlediğim dizilerin/filmlerin yorumlarını paylaşıyorum. Ancak okuduğum ve izlediğim her şeyi yazıya dökmek yerine daha çok bende iz bırakan eserleri ve yapımları paylaşmayı, insanların düşüncelerine yön verebilecek ve farklı bakmalarını sağlayacak içerikler paylaşmaya gayret ediyorum. Yani kaliteli ve özgün içerikler yaratmaya özen gösteriyorum. Bunu yaparken kendim de bir çok yeni bilgi ediniyorum. Bu da neden yazıyorum sorusunun cevabı aslında. Blog adresimi ziyaret ederseniz kitap ve film yorumlarının yanında yine aynı çerçevede hazırlanmış çeşitli içeriklere de ulaşabilirsiniz.