Blog Adı : Profesörün Günlüğü

Blog Adresi : https://www.profesorungunlugu.com/

Blog Kategorisi : Kişisel Blog




Öncelikle böyle bir tanıtıma fırsat verdiği için blogkatalogu 'na teşekkür ederim. Günümüzde böyle yardımlaşmalar için fırsatlar az sunuluyor biz blog yazarlarına. Böyle bir fırsat varkende degerlendirmek gerekli diye düşünüyorum. :)

Gelelim kendi kişisel siteme profesorungunlugu.com uzun zamandır düşünüpte bir türlü hayata geçiremedim hayalimdi diyebilirim. Kişisel blog adımı tesadüfen buldum onun hikayesi tabi uzun inşallah farklı bir zamanda uzun uzun anlatmak isterim.

Blog sitemde belirli bir kategori yok arkadaşlar biliyorum zor ama elimden geleni yapıyorum. Sitem haber tarzı değil de daha çok insanlara yararlı ve doğru bilgi kaynağı sunmak için uğraşıyorum diyebilirim.